purjo Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Ja, morsan dog för 5 år sedan :( . då skilde de sig. :/ Skilda kallar jag det inte, men pappa dog för 3 år sedan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Hemskt med alla dödsfall :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Mina föräldrar bor inte ihop. När jag var typ 3-5 år så blev de "osams". :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Japp, sen jag var 5 eller nåt, och inte bryr jag mig, lika glad ändå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 De håller ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Mina har aldrig varit gifta och aldrig bott ihop.. men de har en väldigt bra relation så jag ahr träffat min pappa ca 1 gång per månad under hela mitt liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Mina är skilda sen hm..5 år om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 fortfarande gifta o glada ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Bor tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 jag minns inte riktigt vilket år mina föräldrar skilde sig men jag vart bara irriterad att dom störde mig när jag kollade på mitt favorit pogram :lol: jag trodde att vi bara skulle flytta igen vilket har blitt en tradition att flytta var annat år (störigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ja man kan förstå att det blir tjatigt att flytta omkring hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 skilda sen 13 år tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.