purjo Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 Ja, morsan dog för 5 år sedan :( . då skilde de sig. :/ Skilda kallar jag det inte, men pappa dog för 3 år sedan :/ Citera
Dicecursor Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Mina föräldrar bor inte ihop. När jag var typ 3-5 år så blev de "osams". :( Citera
Median Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Japp, sen jag var 5 eller nåt, och inte bryr jag mig, lika glad ändå :D Citera
Melie Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Mina har aldrig varit gifta och aldrig bott ihop.. men de har en väldigt bra relation så jag ahr träffat min pappa ca 1 gång per månad under hela mitt liv.. Citera
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Mina är skilda sen hm..5 år om jag minns rätt. Citera
Svampen2 Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 jag minns inte riktigt vilket år mina föräldrar skilde sig men jag vart bara irriterad att dom störde mig när jag kollade på mitt favorit pogram :lol: jag trodde att vi bara skulle flytta igen vilket har blitt en tradition att flytta var annat år (störigt). Citera
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Ja man kan förstå att det blir tjatigt att flytta omkring hela tiden. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.