Hedman Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 det är typ 3-4 personer som inte har separerade/skilda föräldrar. Så illa är det faktiskt inte, för min del iallafall :) Har som folk säkert listat ut med meningen före separerade. Dom skillde sig typ när jag var 5. Jag menade ju sånna som har skrivit i det här ämnet. Vad exakt menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Min morsa och farsa separerade innan jag var född. När morsan berätta att hon var gravid stack han och hörde inte av sig mer. Nu 13 år senare skriver skiten ett brev och säger att han vill träffas. Träffa honom ett par gånger sen tröttna jag. Mycket skönare att bo ensam med morsan. Har svårt att föreställa mig att bo med 2 föräldrar, då jag har bott ensam med morsan hela livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag bor i kalmar, min pappa bor i sthlm. Träffar honom typ 1 gång på 2 år. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Mina Föräldrar bor tillsammans :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.