eeewwhh Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Nej, man vill ju sticka ut : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag har min egen stil som är en lat gamer/metal-stil med gamer och metal tshirts och sköna byxor. Inte vill jag se ut som "de flesta". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 orka vara som de andra,man vill väl synas också :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Nej, jag skiter i vad andra har för kläder. Jag tänker aldrig på det. Jag tar bara på mig det som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Har min egen stil. (<3 Berzerker t-shirt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) Man använder ju det man själv tycker är snyggt, inte vad andra tycker är snyggt. Redigerat 24 Maj 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag har på mig det JAG tycker e snyggt. Det är det som räknas, inte avd alla andra tycker!Samma här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Alla skriver att de inte vill ha på sig saker som andra har, endast det är sjukligt modebögigt! Så länge man själv tycker det är snyggt så bryr man sig inte om 10 st till går runt med samma tröjja :D bara ett tecken på att man har bra mode smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag klär mig inte för att vara en i gänget, jag bär det jag tycker är snyggt och sen om andra vill retas för det skiter jag i. Men jag följer ju gärna modet men jag retar inte andra för att dom inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag har på det som jag trivs i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.