Maenster Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Tjena Precis när jag började på denna skolan som jag går i nu. [två år sen] Då blev jag kär i en tjej. Jag har blivit vän med henne och sagt att jag gillar henne mer än en vän men hon verkar inte bry sig. Vet att det finns massa såna här , men jag är desperat på hur jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Om hon nu inte bryr sig så finns det ju inte så mycket du kan göra tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Hon har lixom inte sagt något eller svarat när jag frågat :S Jag gillar henne riktigt mycket .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Om du har frågat och berättat för henne, och hon inte svarar på det, gillar hon dig självklart inte. Ta det lugnt, det kommer fler chanser, du är bara 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Exakt, även om det suger hårt som f*n just nu. Jag vet hur det är och jag vet att det går över med tiden. Dessutom, det finns gott om tjejer där ute x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Dessutom, det finns gott om tjejer där ute x)Inte riktigt uppigande svar om du frågar mig. För första gången på 14 år är jag kär, och tjejen har redan pojkvän, och hänger med killar som j*vlas med mig utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Idag kom vi väldigt nära varandra :P Vi hade idrottsdag på MalmöStadion och vi var typ tillsammans hela tiden. Jag fick även pilla med hennes hår när hon låg i mitt knä :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Tjejer är för krävande dom ska ha Smink,Smycke och mat , födelsedags present , Alla hjärtans dag Present och Namnsdag's present ..... (bara på skojj ta inte illa upp ) Näee , men har ingen just nu ;) Nyss ville du inte ha några tjejer :P Ligger hon i ditt knä så gillar hon dig antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Dessutom, det finns gott om tjejer där ute x)Inte riktigt uppigande svar om du frågar mig. För första gången på 14 år är jag kär, och tjejen har redan pojkvän, och hänger med killar som j*vlas med mig utan anledning. Nä det är nog allt inte uppigande, men sant likförbanant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Om du har frågat och berättat för henne, och hon inte svarar på det, gillar hon dig självklart inte. Ta det lugnt, det kommer fler chanser, du är bara 13. Inte för att jag är äldre eller visare men det kommer Flera chanser du har typ 50 år till på dig ;) PS. om du nu desperat vill ha just den tjejen så kan du väl försöka förklara för henne och så till att hon ger dig ett uppriktigt svar så du slipper gå och grubbla på det mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 det är inte så lätt ska du veta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 det är inte så lätt ska du veta :PNej jag vet men sammla mod och ta och prata med henne. Det kommer kännas mycket bättre sen och du kommer inte gå och grubbla på det mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.