Maenster Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Nu idag så var jag skit nervös för att träffa henne i skolan. Så idag har jag försökt ignorera henne för att jag e Extremt blyg av mig Men jag har inte fått svar än >.< Funderar på att fråga polaren att fråga åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Tips: Skicka inte en kompis, då kommer hon inte svara ja. Då tycker hon bara att du är oseriös. Gå fram och fråga själv, inte så lätt, men vinstchansen ökar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Om du frågar i IRL så ökar chansen att hon säger ja fråga henne om hon har fått några intressanta e-mail på sistone annar så säger du det till henne :D Lycka till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Vi får se .... Får jag ett tillfele ska jag nog försöka >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 sounds like a plan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag kom på en grej du kan ge henne... K*KEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Palla vara så oseriös som Ipod i såna här forum <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Gå fram, prata med henne, skicka inte någon annan för då är det inte serriöst, om du gillar henne så mycket. gå fram, även fast du är blyg, tänk om hon blir kär i den blyga typen? va dig själv . goodluck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Tjejer är för krävande dom ska ha Smink,Smycke och mat , födelsedags present , Alla hjärtans dag Present och Namnsdag's present ..... (bara på skojj ta inte illa upp ) Näee , men har ingen just nu ;) Nyss ville du inte ha några tjejer :P Ligger hon i ditt knä så gillar hon dig antagligen. Det där tolkar jag som "allmänt mys" kompisar som umgås med varandra för att få bättre kontakt (;Bli inte besviken nu, men så här är det på min skola just nu iaf. Redigerat 8 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Cat du hade rätt ...... Hon svarade idag o sa att hon inte gilla mig på det sättet , men hoppades att vi fortfarande kunde vara vänner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Mjo, det är oftast så här i början av tonåren. =/ Sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Cat du hade rätt ...... Hon svarade idag o sa att hon inte gilla mig på det sättet , men hoppades att vi fortfarande kunde vara vänner.... Synd men hon kanske får upp känslorna för dig senare i livet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.