mimoboy Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag har kommit till en sniper bana Hur klarar man den? man blir ju skjuten från alla ställen Någon som kan ge några tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Ahhh just det, jobbigare bana får man leta efter.. Vet tyvärr inget bra tips, förutom , save:a mycket :P Ta det försiktigt fram.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 i vilket MoH???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Kommr inte ihåg riktigt men jag tror att det heter något sånt här : Medal Of Honor - Allied Assault Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag vet ett bra tips kolla in den här hemsidan! Det är lite bilder av spelet! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag förstår inte hur bilderna skulle kunna hjälpa honom med banan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Äh... De står bakom träden på taken. Annars kan jag göra en tillfällig mod som förstorar de tyska gevären med 500%. Då borde du iaf se dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 HUrrö John, kan du inte läsa att jag har skrivit att det är bilder från spelet! Du fattar trögt! :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Är den banan dår man ska: "locate the bazooka team"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Ligg lågt, spara mycket, ta'ett lungt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RampMaster Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag har klarat spelet 37 gånger nu så jag kan nog hjälpa dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilfantasten Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 spara INTE på ammo så borde du klara det :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg