Maenster Skrivet 28 April 2008 Rapport Skrivet 28 April 2008 Tjenare har precis fixat flyff Problemet är att jag inte fattar ett skit Kan någon förklara hur man gör och sånt ? Citera
TheGreatest Skrivet 28 April 2008 Rapport Skrivet 28 April 2008 läs in-game guider och jag antar att du bara satt och spelade det i ca 5min utan att testa nånting själv <_< så gå tillbaka och testa dig fram. det är väl ingen större skillnad mot andra mmo's. har du ens läst guiderna på hemsidan? Citera
Maenster Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Skrivet 28 April 2008 har läst nästan alla men jag fattar inte ändå :huh: Citera
Maenster Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Skrivet 28 April 2008 Vart man ska hämta quest ,hur man köper saker och var man ska typ Citera
Rammus Skrivet 29 April 2008 Rapport Skrivet 29 April 2008 Du har nyss börjat spelat? Du ser gubbar med "!" tecken. Där startar du quest. Du ska ingenstans när du är så låg lvl, Du kan sälja saker vid olika gubbar osv...Jag lärde mig det där på 2 sekunder :D, Själv är jag i lvl 60. Så om du behöver lite hjälp så säg bara till. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.