Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Man kan para pokemon i Soleceon town,i dagiset där,och Lucario är nog 114,för det är Riolus utveckling.

okej tack men det är unknow fick jag reda på. och en till fråga hur gör man pokémons glada t ex. så chansey blir en blissey?
Skrivet

Man får pokeradarn efter man har fått nation dex.(som man får genom att see alla pokemon i Sinnoh dex.)

Och för att göra pokemon glada ska man inte gå runt med dem,man ska slåss med dem.

Skrivet

Man får pokeradarn efter man har fått nation dex.(som man får genom att see alla pokemon i Sinnoh dex.)

Och för att göra pokemon glada ska man inte gå runt med dem,man ska slåss med dem.

Man kan göra båda.

oki tack igen fast vet nån var man skaffar pokéradar???
Gå till Rowans labb.
Skrivet

Jag brukar gå runt med Pokemon får att dom ska gilla mig.Det finns t.o.m en kvinna i Jublife City som säger att dom blir glada av att gå runt med dom.
  • 5 veckor senare...
Skrivet

kolla vad för mat de tycker om, exempel om min Shinx tycker om mat som e "sour" så letar jag efter ett bär som e "sour" sedan gör jag puffins och ger min Shinx de, de där med shinx och "sour" e bara ett exempel

• Skapa ny...