GaaraOfSand Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 (redigerat) var får man pokeradar?? och finns det nå dagis där man kan para pkmn i så fall var? Redigerat 29 April 2008 av GaaraOfSand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Man kan para pokemon i Soleceon town,i dagiset där,och Lucario är nog 114,för det är Riolus utveckling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Man kan para pokemon i Soleceon town,i dagiset där,och Lucario är nog 114,för det är Riolus utveckling.okej tack men det är unknow fick jag reda på. och en till fråga hur gör man pokémons glada t ex. så chansey blir en blissey? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Man går runt med dom.Det finns bär som man kan ge dom också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 oki tack igen fast vet nån var man skaffar pokéradar??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Man får pokeradarn efter man har fått nation dex.(som man får genom att see alla pokemon i Sinnoh dex.) Och för att göra pokemon glada ska man inte gå runt med dem,man ska slåss med dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Man får pokeradarn efter man har fått nation dex.(som man får genom att see alla pokemon i Sinnoh dex.) Och för att göra pokemon glada ska man inte gå runt med dem,man ska slåss med dem. Man kan göra båda. oki tack igen fast vet nån var man skaffar pokéradar???Gå till Rowans labb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Man får pokeradarn efter man har fått nation dex.(som man får genom att see alla pokemon i Sinnoh dex.) Och för att göra pokemon glada ska man inte gå runt med dem,man ska slåss med dem. Jag brukar gå runt med Pokemon får att dom ska gilla mig.Det finns t.o.m en kvinna i Jublife City som säger att dom blir glada av att gå runt med dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 kolla vad för mat de tycker om, exempel om min Shinx tycker om mat som e "sour" så letar jag efter ett bär som e "sour" sedan gör jag puffins och ger min Shinx de, de där med shinx och "sour" e bara ett exempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 jag vet bara på s/r/e det är dom jag vet var dagiset är så man kan para det är mellan mauvile city och verdanturf town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg