Organism Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Vi hade ett sånt öra när jag gick i ett 1-2:an tror jag, och den blev nästan aldrig röd O.o Same here.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Örat på trönninge gick sönder av nån anledning :ng: Nu på hallägra så..tjaa..folk failar helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Vadå öra? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 http://hrfteknik.e-butik.se/hrfteknik/images/shop/sear2000_medium.jpg en sån tror jag att dom menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Så när dom pratar skithögt så blir den röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Hehe, kommer ihåg när de hade det i min låg- och mellanstadieskola. De satte upp när jag gick i ettan, och det blev bara värre. Alla typ hoppade upp och skrek i det. xd :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Så när dom pratar skithögt så blir den röd? ofc men den e typ altid röd, iallafall på min skola men det beror nog mest på att den är placerad typ rakt framför munnen på folk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 haha, okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 I vår skola exploderade örat!! (nej men det gick isönder!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Det beror på när vi äter. När klockan är runt 11 brukar det bara vara min klass + 1-2 klasser till. Då brukar det inte vara så pratigt. Men när klockan är runt 12; då är hela matsalen proppfull och det pratas mycket, det låter även mycket ifrån köket. Men man vänjer sej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qr0wN Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Ao, lite tjötigt här o där men inte överdrivet mycket. =) Redigerat 16 Juni 2009 av qr0wN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 I vår matsal så skriker folket fan. Lärarna blir skit arga men vi bryr oss inte, om vi inte får snacka i klassrummet så snackar vi i matsalen. Matsalen är en plats för att äta och prata, men mest prata. :) I vår skola exploderade örat!! (nej men det gick isönder!)Ja vi går på samma skola och mitt i allting när vi åt så bara den pajade!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.