KaramellKing Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Hej nu när det snart är dags för majbrasan så undrar jag lite saker. Vart ska ni vara?Ska ni tända smällare?Kommer ni vara där sent?Vilken tid går ni dit? Och så förstås om ni ens ska gå på den vilket jag tror att alla ska göra ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 vi ska ha egen majbrasa och vi ska raketer och sånt tänder brasan typ 8 och går hem igen vid 11 12 eller nåt vi har gäster som har barn som är typ 10 och 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Gillar inte majbrasa <_< så jag hoppas jag slpipper det här året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Javisst! Och självklart ska vi ha smällare, vad är en majbrasa utan smällare? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Brukar gå upp på berget som ligger rätt nära här.. Brukar komma fett med folk :x o jevla massa ungar xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Min majbrasa är förstörd! :o :( /CUTTZ jag och några polare (typ 5st) hade just gjort klart en hemgjord bomb, (största vi någonsin gjort) (feedback till bushen<3)! Då säger mina föräldrar att jag kan glömma ume, vi ska till sthlm och va där, omg wtf ffs, alla mina polare snackar om hur mycket tjejer och sprit det kommer vara , omg /cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ska lira WOW ;) Needa, supa och härja med kompisar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ska lira WOW ;) Needa, supa och härja med kompisar :PNeeda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ska lira WOW ;) Needa, supa och härja med kompisar :PNeeda? Han ska ninjaloota, den jäveln! :verymad: Vart sjutton får ni tag på smällare i maj? :o Har inte ens fått hem ett reklamblad om smällare. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag ska inleda kvällen med ett besök hos frisören kl- 17.00, sen köpa hårfärg. Och sen så... antagligen hem till min låtsasfarsa ^_^ och min flickvän ska förhoppningsvis hänga med :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ska lira WOW ;) Needa, supa och härja med kompisar :P Needa? Han ska ninjaloota, den jäveln! :verymad: Vart sjutton får ni tag på smällare i maj? :o Har inte ens fått hem ett reklamblad om smällare. :( Har sparat. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ska lira WOW ;) Needa, supa och härja med kompisar :P Needa? Han ska ninjaloota, den jäveln! :verymad: Vart sjutton får ni tag på smällare i maj? :o Har inte ens fått hem ett reklamblad om smällare. :( Har sparat. =) Aha... Jag förstår... GIMME GIMME GIMME!!! AAAAARRRGGGHH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.