Lynott Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ska lira WOW ;) Needa, supa och härja med kompisar :P Needa? Han ska ninjaloota, den jäveln! :verymad: Vart sjutton får ni tag på smällare i maj? :o Har inte ens fått hem ett reklamblad om smällare. :( Gör egna ?Eller köp typ överallt,man måste bara orka sig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ska lira WOW ;) Needa, supa och härja med kompisar :P Needa? Han ska ninjaloota, den jäveln! :verymad: Vart sjutton får ni tag på smällare i maj? :o Har inte ens fått hem ett reklamblad om smällare. :( Gör egna ?Eller köp typ överallt,man måste bara orka sig ut. Göra egna vill jag inte pyssla med. Dels svårt att få tag på material som minderårig, dels risken att det ska smälla i handen. :( Vaddå "köp överallt"? Finns inte något i maj, bara på nyårsafton och på påsken. Inte ens turkaffärerna säljer längre, eftersom att en idiot polisanmälde dem. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) Vi ska vara på stugan kanske så blir det några flammor, men jag vet ej. Tips: tänd brasan med någon bra smällare Ska lira WOW ;) Needa, supa och härja med kompisar :P Needa? Han ska ninjaloota, den jäveln! Vart sjutton får ni tag på smällare i maj? :o Har inte ens fått hem ett reklamblad om smällare. Gör egna ? Eller köp typ överallt,man måste bara orka sig ut. Göra egna vill jag inte pyssla med. Dels svårt att få tag på material som minderårig, dels risken att det ska smälla i handen. Vaddå "köp överallt"? Finns inte något i maj, bara på nyårsafton och på påsken. Inte ens turkaffärerna säljer längre, eftersom att en idiot polisanmälde dem. :( Men det är ju bara att beställa från Svea fireworks eller nå Redigerat 30 April 2008 av Sonicman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag ska nog bara tröga mig som vanligt, kanske spela lite Advance Wars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Beställ från internet, smällare å sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Det finns ju flera rakt affärer man kan köpa från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Äntligen ska vi dra snart......(om ca 1,5 timmar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.