Snake Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Dödade också Playboy X och lyckades rädda Roman :) Dwayne känns liksom mer som en kompis, Playboy är bara nån knarklangare som har för mycket makt, hade dock låtit båda leva om alternativet funnits då Playboy gav fint betalt för sina uppdrag som för övrigt var rätt roliga... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Hmm, min kompis lånar mitt GTA, och jag får självklart spela hos han :D Jag har tagit kål på Ivan och Vlad . Har inte kommit så långt som ni kanske märker. BTW, varför har vi spoilers? Redigerat 3 Maj 2008 av Easton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 För folk som inte kommit så långt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 För folk som inte kommit så långt? Jaha, okej. Dum jag är. Snake, vad gjorde du med Ivan? ? dödade du honom eller lät du honom leva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Lät honom leva, gillade inte Vladimir... Lät även en annan snubbe leva längre fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) s*tanS j*vla *******! GJORDE ETT MISSTAG! JAG LÄT ROMAN DÖ! För alla som vill göra ett BRA val, läs den censurerade texten Man möter i spelets gång en kille som kallas dimitri. Man arbetar med honom. Han förråder dig dock, och du vill få honom död. Han ringer och hotar dig under spelets gång, och t.o.m. kidnappar Roman(du räddar honom självklart). När du närmar dig spelets slut så kommer du göra ett uppdrag åt en "maffia"boss. Det går ut på att du ska lämna heroin till ett par ryssar. Du får välja mellan TVÅ VAL. Ett där du tar pengarna, du får 250,000. Ett annat där du dödar honom. Jag tog pengarna. Allt gick bra tills Roman och Mallorie skulle gifta sig, en hitman kommer till kyrkan och försöker döda Niko, men jag slår till honom och drar pistolen emot honom istället, men han hinner skjtua och träffar Roman, som dör. Jag tänker nu starta ett nytt spel, då jag tycker att spelet inte är värt spelas utan Roman, Kate är en hora som är pissed off på mig.. f*n OCKSÅ! om du spelar om allt igen och dödar dimitri så dör kate istället för Roman BTW, klarade ut det idag :D Redigerat 4 Maj 2008 av MustanGTR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 s*tanS j*vla *******! GJORDE ETT MISSTAG! JAG LÄT ROMAN DÖ! För alla som vill göra ett BRA val, läs den censurerade texten Man möter i spelets gång en kille som kallas dimitri. Man arbetar med honom. Han förråder dig dock, och du vill få honom död. Han ringer och hotar dig under spelets gång, och t.o.m. kidnappar Roman(du räddar honom självklart). När du närmar dig spelets slut så kommer du göra ett uppdrag åt en "maffia"boss. Det går ut på att du ska lämna heroin till ett par ryssar. Du får välja mellan TVÅ VAL. Ett där du tar pengarna, du får 250,000. Ett annat där du dödar honom. Jag tog pengarna. Allt gick bra tills Roman och Mallorie skulle gifta sig, en hitman kommer till kyrkan och försöker döda Niko, men jag slår till honom och drar pistolen emot honom istället, men han hinner skjtua och träffar Roman, som dör. Jag tänker nu starta ett nytt spel, då jag tycker att spelet inte är värt spelas utan Roman, Kate är en hora som är pissed off på mig.. f*n OCKSÅ! om du spelar om allt igen och dödar dimitri så dör kate istället för Roman Jo, håller på med det nu, är snart där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Vem dödade ni av Francis eller Derrick mcreary då? JAg dödade francis. Ville inte dda någon egentligen men tåg kål på francis för att han hade material för att sätta dit niko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Dödade Francis för att det kändes moraliskt rätt på nåt sätt... gillar alla i den familjen utom han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonva Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 De va ett väldigt bra spel utom några småsaker som att de går inte att använda flygplanen, lite vapen jämfört med tidigare GTA spelen och det går inte att modda bilarna som i GTA SA. Det är dom dåliga sakerna annars är de de bästa spelet rockstar games någonsin har gjort. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Hur tar ni över korvkioskarna, jag skrämmer iväg ägaren med vapnet sen så kan jag bara plocka upp läskburkar och kasta på folk :S Michelle blev skrämd när jag råkade skjuta en glasruta med mitt vapen :rolleyes: Redigerat 12 Maj 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Måste säga att det är grymt bra, fysiken var konstig i början, men nu när man spelat ett tag är den grym. =D Är på uppdraget med Jermaine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg