Gäst Sladdis Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag kan inte förlänga mitt gruppforum Animé World. Fastän det är mindre än 10 dagar kvar...Vad är felet eller var förlänger man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Grupper > Mina grupper > Förläng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag kan inte förlänga mitt gruppforum Animé World. Fastän det är mindre än 10 dagar kvar...Vad är felet eller var förlänger man?Vad jag ser så förlängde du gruppen en minut innan du skrev det här inlägget...http://www.fuska.se/grupper/historik.php?id=336 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jaha ^^ Men om de sen är 10 dagar kvar, går det att förlänga igen då gratis, eller kostar det? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jaha ^^ Men om de sen är 10 dagar kvar, går det att förlänga igen då gratis, eller kostar det? :3 Det beror på om du har ett gratis gruppforum eller ett som man måste betala för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Gratis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Gratis . Ja,då kan du förlänga det gratis när det är mindre än 10 dagar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Igen? :o Lyckosprall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja, igen! :D Förläng tills du inte pallar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.