Gäst GunsNroses Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 jag älskar pantera, så bra musik dom gjorde då. mina bästa låtar är med dom Domination Cemetery Gates Suicie note 1 and 2 ni som inte gillar pantera skriv isåfall vrf ni inte gör det tack. R.I.P. DIMEBAG DARREL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 De är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 (redigerat) När jag spelar Cs 1.6 och spelar med kompisar på min server, då när jag blir döda av en random skjutare, då brukar jag köra " aggro musik" då är det en av Panteras låtar som dånar i servern, mycket bas å sånt ;) :P Pantera har en del bra låtar. Redigerat 29 April 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag kan ju inte direkt kalla mig ett Pantera f*n, men jag gillar dom definitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jorå,vissa av Panteras låtar är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 dimebag äger. inte hört så mycket, det jag har hört är bra dock. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 dimebag äger. inte hört så mycket, det jag har hört är bra dock. ;) då har du hört rätt. bara att se på videorna jag har laddat upp så säger det typ allt om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Har inte hört dem, men man får väl ta och lyssna ppå nån låt :D Men dimebag är en jäkligt bra gitarlist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 pantera äger f*n skiten ur alla andra rockband fucking hostile är deras bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Brukade gilla dem förut..Fast de e väl' bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Har börjat lyssna på dom på grund av Domination Älskar den där låten som bara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Har inte hört dem, men man får väl ta och lyssna ppå nån låt :D Men dimebag är en jäkligt bra gitarlist Han var en jävligt bra gitarrist. Han blev skjuten av Nathan Gale 8:e December 2004 på Alrosa Villa i USA. Samma datum som JOhn Lennon 1980. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.