Firecracker Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Tjena! Jag undrar hur många av er som spelar TM nations forever? För ifall det är många så kanske vi kan göra en klan som består av fuska.se medlemmar. Så skriv gärna om du spelar det spelet. För er som inte har spelet eller undrar vad det är så kan du läsa om det/ladda ner det här: http://www.trackmania.com/en/index.php?lan...amp;rub=nations Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag lirar Trackmania, ofc :) Sjukt roligt spel. Kan dock inte vara med och lira för större del av "stryrnings delarna" har gått sönder på mitt tangetbord, soz m8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ok, det var ju synd det där med tangentbordet.... Någon annan som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag spelade vanliga TM Nations ESWC. Men kör TM Nations Forever sen ett tag tillbaka. Namn=ELF(swe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.