Hoppa till innehåll

Angående Regel 3.2


xSaaamii

Rekommendera inlägg

I regel 3.2 står det att man måste skriva om saker som är rellevanta till ämmnet fick dock en varning för att jag citerade två stycken utan att skriva ngt själv är det rätt? :rolleyes:

Lol.

Det är väll klart att du får en varning, ett inlägg av dig ska innehålla en mening eller nått sånt.

Det du gjorde var ju ren spam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en gång fick jag en 3.2 tillsägelse för att ha skrivt något sammtigit som en annan men hans kom först så jag editade bort min och sa typ: "hehe han kom före." och en annan gång för att jag inte såg den 2:a sidan (klockan va typ 0-1 eller nåt :P) så jag svarade och sen såg jag ju att det va en sida till som andra hade svarat så på jag editade bort det och skrev typ "oj såg inte den andra sidan :P".

visst, tekniskt sätt så hade mina inlägg inget syfte men jag hade ju trots allt svarat på frågorna från början men tog bort dem för att inte upprepa allt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I regel 3.2 står det att man måste skriva om saker som är rellevanta till ämmnet fick dock en varning för att jag citerade två stycken utan att skriva ngt själv är det rätt? :rolleyes:

 

Citera inte endast andra, du får skriva något själv, bidra till diskussionen.

 

Se §3.2 som ungefär gamla §1.11. Det vill säga inget dumt eller onödigt.

 

Edit: Hur kan du fått en varning, du har 0% Varningar och din logg där även borttagna varningar sparas är tom, har du en annan användare?

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan egentligen ha hur många tillsägelser som helst, man får inte automatiskt en varning efter flera. Men om en moderator kolla något av ens inlägg som bryter mot reglerna är risken större att man får en varning om man har tidigare tillsägelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...