Vendetta Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) Hej igen nu skriver jag om ett nytt spel jag nyss börjat köra! :) Cabal online är ett väldigt nytt och väldigt populärt spel. Det skapades den 1feb 2008. Grafiken är bra men inte hyper bra. välj mellan 6 unika klasser. Warrior som har tung armor och ett stort svärd en av de starkaste. Blader som är snabba och använder 2 svärd (te.x. katana) och har lättare armor. Wizard som använder orbs som vapen magiska attacker så klart, de använder samma armor som blader. Force archer anväder en annan sorts orb som de förvandlar till en pilbåge. de använder lättare armor än blader. Force shielder är som en tanker, använder sköld och tung armor. och sist men inte minst force blader som anvädner både magi och sitt svärd. Har lätt armor och är ganska bra. Animationerna för attacker och skills är RIKTIGT coola. Vad jag vet så kan man va lvl 150, kanske mer eller mindre... Man har 2st battle modes. den första får man i lvl 30, då får man många mer skills och buffs. den andra förvandlar ditt vapen och gör så du kan göra multi-target* och skills så klart!. (te.x. warrior en lie, archer 2 pistoler.) OBS du måste va i Europa för att spela. Registrera: https://www.cabalonline.com/register/ Sidan är:http://www.cabalonline.com Ladda ner här: http://www.cabalonline.com/data/default.asp Ha så kul! http://www.cabalonline.com/newsletters/060906/Cabal(Ver1046-060905-2217-0000).jpg (PS fråga inga svåra frågor, jag började med spelet igår (30/04/08) Redigerat 30 April 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 har laddat ned nu ^^ men det kommer upp den ruta där det är två liksom typ rader typ under står det att det tar typ 40h typ att ladda ned lr spela.?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 har laddat ned nu ^^ men det kommer upp den ruta där det är två liksom typ rader typ under står det att det tar typ 40h typ att ladda ned lr spela.?! Det updaterar, men wtf 40h? (40 timmar)Prova att starta om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 varfö? just nu har det kommit 5% yeah! men vad hänmder när man installerat spelar man spelet på nätet? lr är det som å köpa tex nåt spel i en effär å sen installera sen bara spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 varfö? just nu har det kommit 5% yeah! men vad hänmder när man installerat spelar man spelet på nätet? lr är det som å köpa tex nåt spel i en effär å sen installera sen bara spela?Precis det är bara att köra, fast du måste registrera dig på sidan, ska lägga till länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 bra! försökte typ göra det nyss men blev nåt fel. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Ingen som kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 nah...många säger att det suger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 nah...många säger att det suger :Phmm, ok fast jag tycker det är rätt så kul... Bara det att jag är osäker på vilken class jag ska va, ska göra en ny nu! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 vilken server/"ras" är du då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 vilken server/"ras" är du då? :)servern heter mercurios elelr nått och vaddå ras? det är bara människa. Menar du class? Jag ska göra en FB (force blader) eller en Blader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 det står ju Capella och Procyon :P vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.