Musten Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Det verkar vara som en dålig version av WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har kört det och det skapades inte 1feb 2008 körde det långt innan det, jag tycker det är ganska kul om man inte har nått annat att göra. Rekomenderar det som ett bra gratis spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) håller typ på att installera nu :) kan man ladda ned spelet först å sen fixa på hemsidan? ska det se ut så här när man laddar ned?: Redigerat 1 Maj 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har kört det och det skapades inte 1feb 2008 körde det långt innan det, jag tycker det är ganska kul om man inte har nått annat att göra. Rekomenderar det som ett bra gratis spel.på sidan står det det.. knäppt... Men det är ju bara den eurpeiska versionen, finns säkert en äldre! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 ja! nu kan jag spela! jag är nu i lvl 4! dd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 ja! nu kan jag spela! jag är nu i lvl 4! dd?Kör på den andra serven (kommer inte ihåg namnet) så kan vi alla köra! :DÄr lvl 11 med lite 4+ saker jag hittat! ^^ Bild kommer när jag fått min nya armor!^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 oki!! jag har oxå söker lite 4+ grejer :) jag e i lvl 8 nu i morn kommer jag lvla upp till 10-11 hälst 12 :P jag gjorde ett ques å jag fick en grej sen solde jag den jag fick typ 278.345 :) det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 oki!! jag har oxå söker lite 4+ grejer :) jag e i lvl 8 nu i morn kommer jag lvla upp till 10-11 hälst 12 :P jag gjorde ett ques å jag fick en grej sen solde jag den jag fick typ 278.345 :) det är sant. då vill ja se inventry bild! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 lvl 10! här kan du se hur mycket g jag har om du icke tror på mig.: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Håller på att uppdatera nu, hade vist cabal kvar i datorn så jag vart lite sugen på att spela. Lägger upp en bild på min gubbe när jag kommer in på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) lvl 12 yeah jag har såna dära oranga skor, rustning, hjälm grejen. å ett as bra svärd men vart kan man köpa pet å vilken lvl ska man va i? Redigerat 3 Maj 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Vilken är på bilden???Tror jag ska vara archer,shielder eller blader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.