Server Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hoj Hoj! Ni som har gjort er hörda här, är det så att ni spelar fortfarande? Så fall sitter ni på Servern: Mars hojta till vettja och är sugen på att joina min guild så ska det gå att fixa (GulidMaster). Är en Force Shielder på lvl96 och min Rank: Sword G.Master och Magic Expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Gah, jag hatar mitt internet. Jag kan köra men det laggar ju sönder fullständigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 jag började för några timmar sen och är force blader på lvl 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Server Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 jag började för några timmar sen och är force blader på lvl 7 Vilken server sitter du och lirar på? Mars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Måste bara testa detta spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 ska nog kanske börja... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Server Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Ni är två killar med huvudet på skaft ;) Börja på servern "Mars" om ni skulle behöva hjälp så vet ni att jag finns på servern och fall att det är så att ni gillar spelat (vilket jag tror) så finns det plattser kvar i min guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JimmyKga Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Tjena.. Jag lirar på mercurios (eller hur d stavas) servern.. Har en warrior lvl 102 men tyvärr spelar jag ej på den just nu då jag skilla helt jäkla fel:( Lirar mest på min FS lvl 37.. och ni som tror att spelet bara funnits sen feb 2008 har helt fel.. lira detta redan när det var beta och sen vart betal. Skriv gärna om det finns folk som lirar än ??:) //Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Server Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Jo då det finns en levande varelse kvar här i alla fall (jag^^) men det finns en sak som felar och det är att jag sitter på severn mars och lirar på en Lvl110 FS så jag bytar inte och har egen guild ;) kom till Mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JimmyKga Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Aha oki.. men jag vet ej om jag pallar starta om en gubbe ytligare igen.. kanske senare men då skriver jag d här om d skulle bli så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Server Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 ok, vilken klass och lvl är du nu på den gubben du sitter och lirar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 nah...många säger att det suger :PJag är en av dom xP. ( laggar hell för mig pga dålig dator :3 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.