duharsvamp Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag undrar varför det inte är så många tjejer som är medlem i fuska.se? Jag har väll sett några tjejer som är medläm i fuska.se Men ändo käns det som om det inte är några tjejer alls!!!!!!!!! Är det mest Killar som gillar datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Snarare så att killar i allmänhet är mer intresserade av datorer, tv-spel och sånt än tjejer. Kan ju bero på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Japp, tror att det är mest killar som diggar datorer, inte så många tjejer som spelar. Själv gör det inte mig något att det knappt är några tjejer här, killar är roligare :D Redigerat 1 Maj 2008 av Chany Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Vad jag sett (behöver INTE vara verkligt) så surfar killar mer på forum och dylikt, medans tjejer använder skit som lunarstorm, bilddagboken, msn o.s.v. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Vad jag sett (behöver INTE vara verkligt) så surfar killar mer på forum och dylikt, medans tjejer använder skit som lunarstorm, bilddagboken, msn o.s.v. :P Exakt. Förresten är det väl inte vårat fel om det inte finns några tjejer här? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Vad jag sett (behöver INTE vara verkligt) så surfar killar mer på forum och dylikt, medans tjejer använder skit som lunarstorm, bilddagboken, msn o.s.v. :P Det stämmer in väldigt bra på de flesta tjejer jag känner xD xavio: närå :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 MSN är väl inte s#it? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ni har nog rätt killar är inte så pjåkiga om man nu tänker efter TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 ja ee colast på fuskaa !11!1!1 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta. Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 ja där håller jag med dig MovieMe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 ja ee colast på fuskaa !11!1!1 :cool: ......NOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.