Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta. Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst. är man inte fjortis om man spenderar massa tid framför ett forum? :o omg Citera
Katt Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Nej! :P JO!! UNGAR SKA GÅ UT OCH LEKA I SKOGEN, INTE SITTA OCH NÖTA FRAMFÖR DATORN!!! :angry: :lol: Fast detta gäller såklart inte mig! :P Citera
Skurken Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 ja ee colast på fuskaa !11!1!1 :cool:Såklart :) Du kan sluta leka fjortis nu, jag vet att du är normal på riktigt. Citera
Median Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Fjortisar har vi nog av här, och omogna ungar. Gå tillbaka till Lunarstorm där ni kom ifrån ;) Så vi kan gå tillbaka till våran väldigt spännande debatt och data vardag som visserligen försvann när ni kom, var bättre förr i tiden, säger jag bara O.x Citera
Escain Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>' Citera
Aircondition Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>'Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer? Citera
Escain Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>'Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer? Det har jag inte sagt. Dessutom försökte jag bara vara måttligt rolig. Citera
Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>'Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer? Men.. duh.. Hon ÄR ju faktiskt tjej... Citera
Aircondition Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>' Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer? Men.. duh.. Hon ÄR ju faktiskt tjej... Oj, det hade jag ju missat! ;O Duh. Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Fjortisar har vi nog av här, och omogna ungar. Gå tillbaka till Lunarstorm där ni kom ifrån ;) Så vi kan gå tillbaka till våran väldigt spännande debatt och data vardag som visserligen försvann när ni kom, var bättre förr i tiden, säger jag bara O.x Förr i tiden? Får man fråga vilka tider det var då? För om jag ser rätt, så har du bara vart medlem i ett halvår.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.