Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta. Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst. är man inte fjortis om man spenderar massa tid framför ett forum? :o omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Nej! :P JO!! UNGAR SKA GÅ UT OCH LEKA I SKOGEN, INTE SITTA OCH NÖTA FRAMFÖR DATORN!!! :angry: :lol: Fast detta gäller såklart inte mig! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 ja ee colast på fuskaa !11!1!1 :cool:Såklart :) Du kan sluta leka fjortis nu, jag vet att du är normal på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Fjortisar har vi nog av här, och omogna ungar. Gå tillbaka till Lunarstorm där ni kom ifrån ;) Så vi kan gå tillbaka till våran väldigt spännande debatt och data vardag som visserligen försvann när ni kom, var bättre förr i tiden, säger jag bara O.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 dator is the shit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>'Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>'Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer? Det har jag inte sagt. Dessutom försökte jag bara vara måttligt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>'Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer? Men.. duh.. Hon ÄR ju faktiskt tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Det va ju s*it roligt.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>' Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer? Men.. duh.. Hon ÄR ju faktiskt tjej... Oj, det hade jag ju missat! ;O Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Fjortisar har vi nog av här, och omogna ungar. Gå tillbaka till Lunarstorm där ni kom ifrån ;) Så vi kan gå tillbaka till våran väldigt spännande debatt och data vardag som visserligen försvann när ni kom, var bättre förr i tiden, säger jag bara O.x Förr i tiden? Får man fråga vilka tider det var då? För om jag ser rätt, så har du bara vart medlem i ett halvår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.