Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 När man spela MKWii har man ju massor av olika kontroll alternativ som Wii Wheel, Wii Remote, GC kontroll och Classoc Controller. Vilken använder ni? Själv så tycker jag att det är självklart att man använder Wii Wheel, tycker man missar en stor poäng i spelet om man inte gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Allting duger för mig, Dock kör jag mest med Wii wheel dock om man är för trött för att ens röra sig funkar Classic utmärkt^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Allting duger för mig, Dock kör jag mest med Wii wheel dock om man är för trött för att ens röra sig funkar Classic utmärkt^^.Classic fungerar som GC kontrollen, va? >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Nja ungefär, Har bara prövat GC kontrollen en gång och tycker inte den är så himla skön . Dock vet jag intte vilken kontroll jag kommer använda i SMBB . Vill köra med GC kontrollen men vill ha nån fräsct kontroll alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Nja ungefär, Har bara prövat GC kontrollen en gång och tycker inte den är så himla skön . Dock vet jag intte vilken kontroll jag kommer använda i SMBB . Vill köra med GC kontrollen men vill ha nån fräsct kontroll alternativ.Spelar SSBB med Wii Remoten, funkar prima. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Det är så j*vla äckligt o köra med wii wheel kör med nunchuk + kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Det är så j*vla äckligt o köra med wii wheel kör med nunchuk + kontroll Äckligt? Det är den ultimata känslan, eller är du åksjuk? >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Wii-wheel till 100% för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Man måste ju svänga hur olika mkt som helst för varje olika motorcykel/kart. >,> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Det måste var enklare att spela med Classic eller GC kontrollen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 det är det nog. men jag har inte det alternativet :P har bara en kontroll, å nunchucken har jag fortfarande nte hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Har tre alternativ... GC, Wii Wheel och Remote + Nunchuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.