Maenster Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Wii Wheel är bäst !! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ja wii wheel är klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag kör med Wii Wheel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Kör också med Wii Wheel men jag funderar på att testa med något annat alternativ eftersom alla säger att det är lättare då :) Redigerat 3 Maj 2008 av Melie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Ja det är säkert lättare med nunchuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag kör med Wii Remote (utan Wii Wheel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Då kan du ju lika gärna köra med Wii Wheel. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Han kanske tycker det är mysigare utan Wii Wheel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Ja det tycker han väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag spelar med Wii Wheel!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Wii Wheel :D Har aldrig testat med Wii remoten elr med min classic kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Kör med Wii Remoten och Nunchucken (; Retro Gaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.