Entropia Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag kör med wiiwheel fast mina kompisar kör med GC kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Wii wheel är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Körde sist med nunchucken för första gånge. Det är typ härligt när man är lite trött å bara vill halvligga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 I de spel som man kan använda GCN kontrollen till så gör jag det alltid. Ratten är inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 I de spel som man kan använda GCN kontrollen till så gör jag det alltid. Ratten är inte så kul. Ratten är ju det roligaste.DEn äger GC kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Det är ju rörelsen som är själva meningen med wii :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 hur får ma bilder till sitt namn på avändaren snälla HJÄLP1 vill gärna ha en bild till mitt namn nintendofan9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 hur får ma bilder till sitt namn på avändaren snälla HJÄLP1 vill gärna ha en bild till mitt namn nintendofan9? skicka ett pm om vad du vill ha hjälp med så kan jag se om jag kan fixa. on-topic: jag har övergått till att köra med nunchuen nu, mycket härligare.. och man har ju fortfarande rörelserna i hoppen att man ska dra kontrollen i luften :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 hur får ma bilder till sitt namn på avändaren snälla HJÄLP1 vill gärna ha en bild till mitt namn nintendofan9? skicka ett pm om vad du vill ha hjälp med så kan jag se om jag kan fixa. on-topic: jag har övergått till att köra med nunchuen nu, mycket härligare.. och man har ju fortfarande rörelserna i hoppen att man ska dra kontrollen i luften :P Den rörelserna behöver inte vara alls tydliga det räcker att man rycker till nån millimeter med Wii Remoten bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jo visserligen men den håller fortfarande den revolutionerande wii-känslan. Man kan ju t.ex. inte spela playstation 2 och rycka i kontrollen när man vill att något ska hända. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 I de spel som man kan använda GCN kontrollen till så gör jag det alltid. Ratten är inte så kul.håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jo visserligen men den håller fortfarande den revolutionerande wii-känslan. Man kan ju t.ex. inte spela playstation 2 och rycka i kontrollen när man vill att något ska hända. :)Det tycker inte jag. Känns som en Gc kontroll som gått sönder och så har man lagat den med en sladd. x) Jaja men jag har ingen stor inlevelse i Wii Remote + Nunchuck sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.