Raptomex Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hejsan alla glada, jag köpte båda säsongerna av hem till midgård igår, så här kommer några videos om det. Jag diggar dessa videos, men blir och skrattar, eller ja, jag asgarvade iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja herregud xD hem till midgård, denna underbara serie :lol: Så sjukt skön är den, bästa söndagsunderhållningen ever (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja herregud xD hem till midgård, denna underbara serie :lol: Så sjukt skön är den, bästa söndagsunderhållningen ever (Y)Det skulle inte vara fel med en 3:e säsong :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 definitivt inte :o jag hade blivit överlycklig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Det var utan tvekan min favorit serie när den gick. Så j*vla skön serie. Redigerat 1 Maj 2008 av Sportzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Det var utan tvekan min favorit serie när den gick. Så j*vla skön serie. Bästa Humorserien..Sad att dom inte sänder det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Runar (tvålfager) är ju skönast i seriern :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Runar (tvålfager) är ju skönast i seriern :) lätt! Jag saknar hem till midgård :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Har några VHS filmer med hem till midgård, dom äger ju f*n!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Bidrar av två sköna klipp som jag själv har laddat upp. Redigerat 5 Maj 2008 av Rabiesekorre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Denna serie är helt klart den roligaste svenska humorserien. Så otroligt smarta och roliga skämt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Denna serie är helt klart den roligaste svenska humorserien. Så otroligt smarta och roliga skämt. :DRunar lär ju var den smartaste :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.