Hoppa till innehåll

Cs/cz Skins Akut! Hjälp!


Ceto

Rekommendera inlägg

Hoppas du kör amxmodx och ett plugin som gör att folk får samma skins allihopa eller något. Du kan aldrig göra så folk får samma awp på alla banor utan ett plugin. Så kolla på amxmodx.org efter ett plugin som gör att man kan ändra modellerna.

 

Plugin jag hittade:

Länk

 

Och nästa gång. Ta det lugnt istället för att flooda ned hela tråden och ha så bråttom. Vänta tills någon har tid. :)

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fungerar perfekt för mig. Säkert att du följde instruktionerna korrekt?

 

Aja får väl lägga upp allt så du bara behöver lägga in. Ganska jobbigt att läsa instruktionerna dock. Kan ju få skavsår i ögonen.

 

Ladda ner

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då jag menar hur du gjorde menar jag med pluginnen om du vet att det funkar så säg till mig jag kollade i consolen och det ståg så här "running" den funka men skinsen funka ej ( skrev amx_plugins ) i consle.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst. Är du helt fuskamynt upphetsad eller? Du skriver en ny tråd helatiden. Du kan alltså inte editera en och samma?

Jag gav länk till filerna. Och är det så svårt att kopiera dom och skriva över dom i dedicated, så är det bättre att du struntar i att hålla på med det. Och kan du inte läsa instruktionerna som finns på sidan heller. Så är det bättre att du lär dig det först nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...