Desajn Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Hoppas du kör amxmodx och ett plugin som gör att folk får samma skins allihopa eller något. Du kan aldrig göra så folk får samma awp på alla banor utan ett plugin. Så kolla på amxmodx.org efter ett plugin som gör att man kan ändra modellerna. Plugin jag hittade: Länk Och nästa gång. Ta det lugnt istället för att flooda ned hela tråden och ha så bråttom. Vänta tills någon har tid. :) Redigerat 6 Maj 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Tack ska testa... DET FUNKAR JU EJ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Det finns inte en chans att du hunnit installera amxmodx och testat pluginet. Och hunnit skriva "ska testa och fungerar ej" samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag hadde redan amxmodx INSTALLERAT! och har redan gjort allt men det funka ej ( har redan en server ) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Fungerar perfekt för mig. Säkert att du följde instruktionerna korrekt? Aja får väl lägga upp allt så du bara behöver lägga in. Ganska jobbigt att läsa instruktionerna dock. Kan ju få skavsår i ögonen. Ladda ner Redigerat 6 Maj 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Har redan dedicated server så hur gjorde du med den da?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Måste vetA!! snabbt svar..!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Då jag menar hur du gjorde menar jag med pluginnen om du vet att det funkar så säg till mig jag kollade i consolen och det ståg så här "running" den funka men skinsen funka ej ( skrev amx_plugins ) i consle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Seriöst. Är du helt fuskamynt upphetsad eller? Du skriver en ny tråd helatiden. Du kan alltså inte editera en och samma? Jag gav länk till filerna. Och är det så svårt att kopiera dom och skriva över dom i dedicated, så är det bättre att du struntar i att hålla på med det. Och kan du inte läsa instruktionerna som finns på sidan heller. Så är det bättre att du lär dig det först nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg