Plankan Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Tro mig eller ej, GTA TILL PC längar asså! ;) Redigerat 1 Maj 2008 av Plankan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Men läste någon texten eller? Det stod dagen innan spelet släpps till PS3/360 vilket alltså skulle vara förra året. Jag ser inte heller någon källa @ huvudinlägget, bara någon som joinat siten 2-3 dagar tidigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Men läste någon texten eller? Det stod dagen innan spelet släpps till PS3/360 vilket alltså skulle vara förra året. Jag ser inte heller någon källa @ huvudinlägget, bara någon som joinat siten 2-3 dagar tidigare. Hmm.. Jag läste ej så mycket, du kan ha rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Tjohoo!f*n vad gött!Änterligen slipper jag åka till en kompis för att spela GTA IV! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Tänker inte köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Tjohoo!f*n vad gött!Änterligen slipper jag åka till en kompis för att spela GTA IV! :DMen för i h*lvete, läs och sluta hoppas för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Hoppas kan man alltid men det är ju inte säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Hoppas kan man alltid men det är ju inte säkert. Håller med... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puch Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jo det kommer gta iv till pc i oktober har läst det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jo det kommer gta iv till pc i oktober har läst detJa av någon modebög som läst det på CDON. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 CDON chansar bara visste ni inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Man får väll hoppas, men gillar inte GTA spel på dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg