Röstade South Park, tycker deras sätt att skämta och imitera folk är otroligt roligt.
Andra rösten skulle nog gåt till Family Guy, då de har mer up-to-date på humorn, medans Simpsons har fiktiva saker för det mesta.
Röstade South Park, tycker deras sätt att skämta och imitera folk är otroligt roligt.
Andra rösten skulle nog gåt till Family Guy, då de har mer up-to-date på humorn, medans Simpsons har fiktiva saker för det mesta.
Jag tycker south park är roligast
Family Guy, har dock inte sänts på en tid =/.
Simpsons har tappat greppet. Inga nya avsnitt kan typ alla utantill =P.
Simpsons tar lätt 1:a plats :D
Gillar alla lika mycket.
South park äger också, men det fanns inte när jag röstade :(
simpsons och south park
Jag gillar mest The Simpsons av alla dessa :P
THE SIMPSONS FOR THE WIN :P
↗ till inlägget
När han svarade fanns det bara två ;P
South Park äger. Men Family Guy är grymt bra det också. Sist kommer The Simpsons med sina dåliga skämt.
Hade svårt att bestämma mig mellan South Park och Family Guy men jag tog South Park.
Jag tycker knappt att Simpsons är kul, kan vara något kul ibland men South Park och Family Guy är mycket bättre!!
fmily guy äger :)
Svårt. Simpson är ju ganska 'seriös' med skämt placerade här och där vilket gör det till en väldigt mysig serie. Därför tänker jag inte jämföra den med South Park och Family Guy. Både SP och FG är ganska oseriösa och fokuserar typ 95% på skämt. Jag tycker SP är rent utav barnsligt så jag lägger min röst för Family Guy.
Simpsons :kung:
↗ till inläggetTycker faktiskt det kan vara rätt kul när Kenny visar sin snuskiga sida xD.Finns redan ett antal liknande trådar, men eftersom detta är första omröstningen låter jag den vara kvar tills vidare.
Själv tycker jag Simpsons är en relativt dålig serie, inget drag i deras skämt. De verkar väldigt rädda för att använda en gnutta våld, förelämpa personer och liknande. Inte så kul då.
Family Guy är rolig om man är kunnig om USA och om man är lite äldre och förstår mer av samhället etc, mycket smarta skämt. Tycker själv den är mycket bättre än simpsons.
Fast jag tycker den geniala serien South Park spöar både dessa. De har ett budskap i alla avsnitt som de förmedlar på ett komiskt sett. Dock kan de ta bort Kenny, allt relaterat till honom är bara barnsligt och tråkigt.
Röstade på South Park, alla avsnitt är så sjuka och det är det jag älskar med den serien.
Family Guy är också rätt kul ganska sjuka saker i den med.
Simpson kan vara kul ibland men inget jag har följt någon gång i mitt liv.
Simpsons alla andra e wannabes till det
tycker alla är bra men simpsons är bäst
↗ till inläggetBÅDA ÄGER!!!!!!!!!!!!!!
Om du inte har läst så är det 3 program. The Simpsons lätt, tycker Family Guy har lite "onödiga" skämt som: Hahaha, hahaha, hahaha osv. Och jag gillar inte South Park.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in