NeedforSpeed Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag ska göra en draenies och jag vet inte villken klass jag ska ta. Villken class är den smartaste att använda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Själv skulle jag ta hunter lr paladin, hunters är lätta att lvla och paladin för att jag själv har en lvl 70 paladin :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 om du ska vara en Draenei och vill levla snabbt ska du vara hunter, de är sköna att spela med:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hunter om du vill levla snabbt.. Rätt soft med healing ''Gift from naruu'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 nah är du bra player så warrior eller mage som kan heala i pvp,så J*vla bra !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Hunter, eller shaman. Om du nu ska köra paladin så ska du gå human eller dwarf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Shaman lätt, men spelar inte ally dom suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 mage imo. det är den roligaste pvp-klassen jag spelat. jävligt bra med gift of the naaru både i pvp & pve. har fruktansvärt kul med min iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Va draenie tjej iallafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 mage imo. det är den roligaste pvp-klassen jag spelat. jävligt bra med gift of the naaru både i pvp & pve. har fruktansvärt kul med min iaf.Men lol Gift of the Naaru suger. 1.5 sec cast 217 every 3 seconds over 15 seconds @ level 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 mage imo. det är den roligaste pvp-klassen jag spelat. jävligt bra med gift of the naaru både i pvp & pve. har fruktansvärt kul med min iaf.Men lol Gift of the Naaru suger. 1.5 sec cast 217 every 3 seconds over 15 seconds @ level 70. och sen tänk en warrior med 12k obuffat.. blir typ som en lvl 30 heals Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 alltid bättre än inget släng på en Gift of the Naaru sen Bandage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg