Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Ligger 2:a nu! Flås fy f*n vad jobbigt med 113 armhävningar mina armar är helt slut och det är ansträngande att lyfta en penna B) 251700 Det borde vara jobbigt för dig att skriva på tangentbordet också lr hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jo jag dog efter det så just nu försöker jag få Mäster Kaiou att skratta. Det är inte lätt så jag kopplar av med hans dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 OK ska testa att säga BU! men om du redan har fått han att skratta är du nog på andra sidan miniplaneten och jagar Bubblan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Men nu håller jag också på att fånga bubblan. Jag väger 360 kilo här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag är ju kort det är inte rättvist. fick bara 180000 Måste öka min stridskraft med mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag lovar det finns inte en enda på denna sidan som klarar över 100 armhävningar i sträck...(Ifall ni klarar det så kan ni höra av er till "Ripley's belive it or not") Okej jag tog kanske i lite för mycket, jag ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 J0hn: Jag har tränat armhävningar i 5 år. Piccolo du tror väl inte att du kan göra så många armhävningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (redigerat) aha Redigerat 24 Mars 2004 av ShatterHand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (redigerat) Jag lovar det finns inte en enda på denna sidan som klarar över 100 armhävningar i sträck...(Ifall ni klarar det så kan ni höra av er till "Ripley's belive it or not") Okej jag tog kanske i lite för mycket, jag ber om ursäkt. Tror alla här överdriver lite Redigerat 24 Mars 2004 av ShatterHand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Ok förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 min brorsa e skitsnabb! springer jätteofta en mil eller så! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 min brorsa e skitsnabb! springer jätteofta en mil eller så! :) Och hur gammal är din brorsa då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.