Red_fox2 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Har speccat retri på min pala just nu för snabbare lvling, men nu när man är 50+ så har jag funderat på att specca om till antingen protection eller holy,,vad tkr ni ma ska ta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Mycket lättare att få party och komma med i raids om du är holy. Jag tycker det även är roligare att vara healer än tank ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Tro det eller ej, Prot är det bästa lvling speccet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Prot, lätt, du kommer in i groups snabbt, du kan AoE-spanka typ 10 mobs samtidigt vilken gör dig en grinding bot, och så är dom roliga att spela (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Aggro:a runt 10 mobs, lägg en lågrankad conc på marken och gör judgement of light på en av mobsen. Aktivera Seal of Light på dig själv, aktivera holy shield och du kommer helas fortare än vad de slår + redoubt och Holy shield gör så att din block blir skyhög. ( Om du tror du behöver hela dig själv, aktivera conc aura och gör flash of light. Oftast behövs det inte så använd retribution aura. ) Redigerat 2 Maj 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Aggro:a runt 10 mobs, lägg en lågrankad conc på marken och gör judgement of light på en av mobsen. Aktivera Seal of Light på dig själv, aktivera holy shield och du kommer helas fortare än vad de slår + redoubt och Holy shield gör så att din block blir skyhög. ( Om du tror du behöver hela dig själv, aktivera conc aura och gör flash of light. Oftast behövs det inte så använd retribution aura. )Du har en 70 pala va? O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 blir en prot. spec,,någon som kan ge exempel på hur jag ska specca min lvl 51? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Aggro:a runt 10 mobs, lägg en lågrankad conc på marken och gör judgement of light på en av mobsen. Aktivera Seal of Light på dig själv, aktivera holy shield och du kommer helas fortare än vad de slår + redoubt och Holy shield gör så att din block blir skyhög. ( Om du tror du behöver hela dig själv, aktivera conc aura och gör flash of light. Oftast behövs det inte så använd retribution aura. )Du har en 70 pala va? O_o Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg