Vendetta Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Var kan jag hitta auto clicker med höger klick? jag har googlat på "auto clicker", "right auto clicker", "auto clicker right" "auto clicker with right click" och massa andra. Jag vet inte om man år men om ni har så kanske ni kan lägga upp den? Eller skicka en länk? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vad ska du med en auto clicker till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vad ska du med en auto clicker till?*trummvirvel* Ett spel! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 sån cheater.... <_< vilket spel och vad ska den göra? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vad ska du med en auto clicker till?*trummvirvel* Ett spel! :lol: Men åhh, lol. Jag tror nog inte att det finns bara sådär, det finns ju typ auto clicker till spel å sånt, men jag tror nog inte att det finns att få tag på ett auto clicker. Det är nog bara mest på populära spel som man skapar det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Tasker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Vad ska du med en auto clicker till? *trummvirvel* Ett spel! :lol: Men åhh, lol. Jag tror nog inte att det finns bara sådär, det finns ju typ auto clicker till spel å sånt, men jag tror nog inte att det finns att få tag på ett auto clicker. Det är nog bara mest på populära spel som man skapar det till. En auto clicker funkar till allt, klicka på en sak på skrivbordet, spel mm. Om det var det du menade! ^^ Tasker?Får bara error av den... Det står "Acess violation at adress 004097C2. Write of adress 00401000." Redigerat 2 Maj 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 ja vet va man får auto klicker, eller va det till höger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Tasker?Får bara error av den... Det står "Acess violation at adress 004097C2. Write of adress 00401000." Felet du skrev ovanför är ett registerfel i Windows. Har du redan laddat ner och kört det här programet förut? Om du inte har det så skulle jag googla och ladda ner Reg Cleaner. Eftersom att jag är på bra humör just nu och känner mig lite snäll så skickar jag en länk ändå: http://swedish.toggle.com/lv/software/downloadf/kl5843.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Tack! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.