Raptomex Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Det är bättre med stora bokstäver i varje ord än ingen stor bokstav i något ord i alla fall. Är det verkligen så farligt?Nej, det är så mycket bättre än en rubrik med liten bokstav och utan punkt. Absolut inget att irritera sig på, tycker man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 va spelar det för roll om man råkar använda stora boksäver mitt i en mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 va spelar det för roll om man råkar använda stora boksäver mitt i en meningLika står roll egentligen, när du skrev din mening, du använde liten bokstav och ingen punkt på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Eftersom man får skriva som man vill på detta forum, det vill säga utan stora bokstäver i sina inlägg och utan punkter så kan man inte klaga på hur rubrikerna blir, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 fÅR jAG sKRIVA sÅ hÄR dÅ nU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Sålänge man kan förstå så e jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag tycker det är bra att det görs så i rubrikerna för då blir det lättare att läsa snabbt över och det ser mer enhetligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Men herregud, skit i det. Ni förstår väl vad det står ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 fÅR jAG sKRIVA sÅ hÄR dÅ nUJa det får du, det finns ingen regel på att du måste skriva ordentligt, för att detta är ett spel forum, inget svenska prov eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.