Hoppa till innehåll

Musen Är Mysko :7

Gäst GunsNroses

Rekommendera inlägg

Gäst GunsNroses

hej alla :)

jag undrar en sak, vrf rör sig inte muspekaren när jag hadde startat upp datorn nu? jag har så den sitter i bak på datorn i en grön "adapter" kan man säga. fast den går och ha som USB också. fast nu när jag startade datorn och rörde på musen så röde sig inte muspekaren. fast jag startade om datorn, det hjälpte inte så jag tog och bara satte den i USB intaget. då fick man installera den så när det var klart så funka den. men varför funkar den inte till utaget ibak?

vore snällt om ni kan hjälp mig.

//GunsNroses

Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Installera musen? LOL!!!

Ja, det beror ju på om det är en mus som MÅSTE installeras. Asså ingen (de flesta) måste inte installeras, utan de funkar ändå, men olika möss har ju olika funktioner...

USB-möss måste installeras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Installera musen? LOL!!!

Ja, det beror ju på om det är en mus som MÅSTE installeras. Asså ingen (de flesta) måste inte installeras, utan de funkar ändå, men olika möss har ju olika funktioner...

meeeeeeeeen! du fattar riktigt trögt! jag undrade inte om jag behövde installera den. svara på frågan nästa gång! <_<

Glappkontakt?
tror också att det är glappkontakt.. FANS skit asså.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

@ GunsNroses: Du kan ju koppla på en USB sladd och sen mottagaren, om du vill ha skräpet på baksidan...

vad är en mottagare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj, av nån anledning, så trodde jag att musen var trådlös! :P

Du har en ps/2 till USB adapter, va? Jag tror det iaf, för då kan du skaffa en ps/2 hane till hona sladd och koppla in den i uttaget. Sen sätter du på adapterna och sen USB sladden. Det är en klumpig lösning, jag vet, men jag tror det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Oj, av nån anledning, så trodde jag att musen var trådlös! :P

Du har en ps/2 till USB adapter, va? Jag tror det iaf, för då kan du skaffa en ps/2 hane till hona sladd och koppla in den i uttaget. Sen sätter du på adapterna och sen USB sladden. Det är en klumpig lösning, jag vet, men jag tror det funkar.

förlåt men det är en sån jag har kört med innan som nu inte funkar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Installera musen? LOL!!!

USB-möss måste installeras.

Jag kör på USB mus och jag har inte installerat den ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa ny tjej om musen är mysko :huh: .....skämt (om ni inte förstog det :P)

Nej men jag har iaf haft det problemet att om jag kör min logitech usb-ports datormus genom ps/2 porten så måste jag installera om drivrutinerna varjegång. Det kan ju vara så att du har samma problem och därför kanske ska försöka köra den i usb utaget istället?...om du får plats. Men om jag avinstalerar alla andra drivrutiner till andra datormöss, då funkade datormusen som den skulle genom ps/2 utaget.

Hoppas det inte blev allt för jobbig text.

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...