Vitdom Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Tja, jag har tappat bort mitt lösenord till mitt Tibia konto. Det finns inga gubbar på kontot, hur får jag tillbaka det! Jag har allting annat: recovery key, kontonummer, e-mail och allt annat!(förutom då gubbar och lösenord) Jag vill verkligen ha tillbaka mitt konto, jag vill inte skapa ett nytt konto eftersom då får man så jäkla långa kontonummer(mitt kontonummer har 6 siffror). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Testa att använda recovery key. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Testa att använda recovery key. Hur, var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Kolla deras FAQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Tja, jag har tappat bort mitt lösenord till mitt Tibia konto. Det finns inga gubbar på kontot, hur får jag tillbaka det! Jag har allting annat: recovery key, kontonummer, e-mail och allt annat!(förutom då gubbar och lösenord) Jag vill verkligen ha tillbaka mitt konto, jag vill inte skapa ett nytt konto eftersom då får man så jäkla långa kontonummer(mitt kontonummer har 6 siffror). lol hur gammalt e de kontot? ett normalt har 7det 'r väl inte så långa kan 5 st olika i huvudet sj :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Hehe kontot är ifrån år 2004... Har gjort ett nytt konto nu istället. :P Nu har jag slarvat bort 2 Tibia konton! :( Började spela Tibia år 2001. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Hehe kontot är ifrån år 2004... Har gjort ett nytt konto nu istället. :P Nu har jag slarvat bort 2 Tibia konton! :( Började spela Tibia år 2001. segt, vilken värld liar du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Hehe kontot är ifrån år 2004... Har gjort ett nytt konto nu istället. :P Nu har jag slarvat bort 2 Tibia konton! :( Började spela Tibia år 2001. segt, vilken värld liar du på? Obsidia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg