Hoppa till innehåll

.hjälp Med Ett Brucie Uppdrag.


 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Har fastnat på ett uppdrag man får av Bruice. Uppdraget går ut på att man ska ta Lyle Ryders (?) (som man nyss dödat) bil och köra den till Bruice. Det enda "lilla" problemetär att man har 2 bilar efter sig som försöker skjuta sönder bilen...och de lyckas varje gång. Nåt tips på vad jag kan göra?

 

EDIT: Sry, spelet är GTA IV.

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Kör bara. Jag klarade det av två gånger, första gången med att bokstavligen stiga ut ur bilen och skjuta sjuh*lvetet ur dem alla, och andra gången genom att ränna genom gatorna tills idioterna kraschat in i en polisbil eller tappat bort mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klarade på första försöket när jag gick ut bilen först, skjöt ner alla människor som skjöt på mig och sen var det bara att köra till Bruice...KLART!

 

Nu e jag på det därjobbiga stället vid hamnen när det är värsta eldlossningen mellan dig och Little Jacob och typ massa andra. Dimitri och den där andra snubben flyr undan och jag blir dödad hela tiden för polisen kommer jämt. Men men, det är väl bara sitta och nöta tills man klarar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man bara får in det där med att ta skydd bakom grejer riktigt så går det väldigt lätt på e flesta uppdrag senare ;) . träna på headshots, använd autosiktet och tryck upp högerspaken lite så att han man siktar på huvudet, håll inne "avtryckar-knappen" löst, ungefär halvvägs ner, innan du skjuter, så blir man ännu pricksäkrare, och skjut. om man lär sig det bra så kan man nästan spela igenom hela spelet med bara en pistol :)

och ladda upp så att du har iaf en tredjedel av din bodyarmor kvar innan varje uppdrag, och fullt liv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå in på www.gtamissions.comVälj spel, välj mission och Whalla! Du får se hur ett GTA Freak klarar uppdraget! :lol:

Hoppast det hjälpte! //Plankan// ;)

Gillar verkligen inte gtamission. Föredrar att använda mina egna lösningar. GTA är redan alldeles för lätt. Tycker man att gta är svårt bör man pröva på The Getaway. Spelet känns bara tråkigt om man kollar på gtamission. Kan inte heller påstå att han är extremt duktig på gta. Visst, han är[/] duktig men väldigt överskattad. Det finna massor av personer som är lika duktig som honom på gta, skillnaden är att det inte spelar in varje uppdrag som han gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå in på www.gtamissions.comVälj spel, välj mission och Whalla! Du får se hur ett GTA Freak klarar uppdraget! :lol:

Hoppast det hjälpte! //Plankan// ;)

Gillar verkligen inte gtamission. Föredrar att använda mina egna lösningar. GTA är redan alldeles för lätt. Tycker man att gta är svårt bör man pröva på The Getaway. Spelet känns bara tråkigt om man kollar på gtamission. Kan inte heller påstå att han är extremt duktig på gta. Visst, han är[/] duktig men väldigt överskattad. Det finna massor av personer som är lika duktig som honom på gta, skillnaden är att det inte spelar in varje uppdrag som han gör.

 

Själv så använder jag bara sådana lösningar om jag riktigt fastnar på ett uppdrag. GTA IV tycker jag var lite för lätt. Som tex SA satt jag fast på ett uppdrag jättelänge. Men i gta 4 så var det uppdrag jag tyckte var ruskigt svårt. (Då man är i det gamla sjukhuset och ska hämta kokain.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå in på www.gtamissions.comVälj spel, välj mission och Whalla! Du får se hur ett GTA Freak klarar uppdraget! :lol:

Hoppast det hjälpte! //Plankan// ;)

 

Gillar verkligen inte gtamission. Föredrar att använda mina egna lösningar. GTA är redan alldeles för lätt. Tycker man att gta är svårt bör man pröva på The Getaway. Spelet känns bara tråkigt om man kollar på gtamission. Kan inte heller påstå att han är extremt duktig på gta. Visst, han är[/] duktig men väldigt överskattad. Det finna massor av personer som är lika duktig som honom på gta, skillnaden är att det inte spelar in varje uppdrag som han gör.

 

Själv så använder jag bara sådana lösningar om jag riktigt fastnar på ett uppdrag. GTA IV tycker jag var lite för lätt. Som tex SA satt jag fast på ett uppdrag jättelänge. Men i gta 4 så var det uppdrag jag tyckte var ruskigt svårt. (Då man är i det gamla sjukhuset och ska hämta kokain.)

 

Jag har fastnat på det uppdraget med nu, hur klarade du det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...