KuroKaktus Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) hej när jag går in på interntet te.x google så kommer det upp ett extra fönster om typ poker, du har just vunnit 1,000,000kr och att man kan ha väder i datorn och massa mer. Sen står det typ längst nere står det add server whit smart guide och det är väldigt störande att det står. Jag skulle gärna vilja ha hjälp med detta för det är störande och på våran andra dator kommer det inte fram och det på hemsidor som google det kommer fram på youtube fuska.se fuska.nu. Vet nån vad som är problemet är så kan du skicka mig ett PM eller skriva här. MVH: jacob_96 Redigerat 3 Maj 2008 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Hadde samma sak men Vart ( Förbannad , Så jag formatera :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Du får väll först radera alla cookies och liknande och sedan skanna med ett Antispyware-program och ett Antivirus-program. Tillsist så får du väll skaffa en Pop-up blocker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Eller helt enkelt skrota Internet explorer. Och skaffa firefox med tilläggen, Adblock plus och Noscript. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 well, den enda lösningen jag kommer på är att..skaffa nysate windown explorer men ÄNDÅ få ett fönster där det står att en pop-uphar blivit blockerat elr som desajn sa skaffa firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 hmm fire fox kan jag ju ta ska fråga nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Det verkar vara nåt spyware elelr Pyttelitet virus, jag hade detta problemet innan men jag hittade nåt program i Lägg till ta bort som verkade konstigt, så jag tog bort de och nu är de borta! Annars tryck på verktyg > blockering av Popup > instlningar> Hög.. Det hjälper lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Det verkar vara nåt spyware elelr Pyttelitet virus, jag hade detta problemet innan men jag hittade nåt program i Lägg till ta bort som verkade konstigt, så jag tog bort de och nu är de borta! Annars tryck på verktyg > blockering av Popup > instlningar> Hög.. Det hjälper lite.. ok men vad hätte det du tog bort jag skulle bli glad om du sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 använd linux vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 det är som internet exporer va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 det är som internet exporer va?Linux ar ett helt operativsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 ok men jag ladda ner internet explorer igen ska kolla om det funkar (skriver inte från samma dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.