Hoppa till innehåll

Hjälp Med Pop Up


KuroKaktus

Rekommendera inlägg

hej när jag går in på interntet te.x google så kommer det upp ett extra fönster om typ poker, du har just vunnit 1,000,000kr och att man kan ha väder i datorn och massa mer.

Sen står det typ längst nere står det add server whit smart guide och det är väldigt störande att det står.

 

Jag skulle gärna vilja ha hjälp med detta för det är störande och på våran andra dator kommer det inte fram och det på hemsidor som google det kommer fram på youtube fuska.se fuska.nu.

 

Vet nån vad som är problemet är så kan du skicka mig ett PM eller skriva här.

 

MVH: jacob_96

Redigerat av jacob_96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Du får väll först radera alla cookies och liknande och sedan skanna med ett Antispyware-program och ett Antivirus-program. Tillsist så får du väll skaffa en Pop-up blocker?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Det verkar vara nåt spyware elelr Pyttelitet virus, jag hade detta problemet innan men jag hittade nåt program i Lägg till ta bort som verkade konstigt, så jag tog bort de och nu är de borta!

 

Annars tryck på verktyg > blockering av Popup > instlningar> Hög.. Det hjälper lite..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det verkar vara nåt spyware elelr Pyttelitet virus, jag hade detta problemet innan men jag hittade nåt program i Lägg till ta bort som verkade konstigt, så jag tog bort de och nu är de borta!

 

Annars tryck på verktyg > blockering av Popup > instlningar> Hög.. Det hjälper lite..

ok men vad hätte det du tog bort jag skulle bli glad om du sa det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...