Coin Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Måste man ha xbox live för att kunna använda System Link? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 nej... system link är när man kopplar in massa xbox 360 i vartran och kör på 2 eller fler tv apparater Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 nej, men man måste ha internet och router tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 det är väll så att man kan koppla ihop 2 st xbox:r utan router men ska man ha 3 eller 4 så måste man ha en router. tror jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Ja man måste typ ha internet och ngt annat tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.