Hoppa till innehåll

Livet Suger...


Rekommendera inlägg

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Poison

Do the columbine!

 

Prata med din lärare.

Förövrigt är självmord idiotiskt, men om du nu verkligen vill göra det så ta med dig de som förstört ditt liv till döden. Revenge :)

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Det är lätt för er att säga att självmord är idiotiskt om ni inte sitter i samma sits själva.

Jag tror att flera här har tänkt på självmord, det inkluderar mig. Det såg som en fin idé då, men om du tar och tänker igenom det noga så finner du nog att det är fel. Lev livet och njut av det. Är någon elak åt dig? Slå in käften på denne. Hitta vänner från andra håll, såsom diverse klubbar, organisationer osv. Ung Vänster(nu börjar propgagandan igen :P) är ett fint sätt att få nya vänner på, när jag var aktiv i Ung Vänster träffade jag ett hundratal personer och har fortfarande kontakt med många av dem. Antar att du inte har intresse för politik, men som sagt så finns det många andra ungdomsorganisationer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

Tare lungt, du har ju kompisar här ;) Eller? Vi är ju också människor utanför fuska.se.

 

Men som sagt, det finns inte så mycket att göra, har ni tänkt över att byta skola eller nåt sånt?

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså skit i dina vänner. Det finns en kille i min klass. Han är så j*vla jobbig. FUCKING BULLY! (Förlåt.) Jag försöker ignorera honom men han hänger med alla mina kompisar som jag är med. Så jag sket i alla kompisarna... :( Svårt, men helt okej efter ett tag. ;)

 

 

Men självmord ska du nog skita i.

 

Begin with an new carrier, an new you!

Redigerat av Plankan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försök bara ignorera vad folk säger, även om de kan va svårt så försök! Och för guds skull! Begå inte självmord!!

 

Om du vill så kan du prata med dina föräldrar om att du vill byta skola och "börja om" och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lätt för er att säga att självmord är idiotiskt om ni inte sitter i samma sits själva.

Jag tror att flera här har tänkt på självmord, det inkluderar mig. Det såg som en fin idé då, men om du tar och tänker igenom det noga så finner du nog att det är fel. Lev livet och njut av det. Är någon elak åt dig? Slå in käften på denne. Hitta vänner från andra håll, såsom diverse klubbar, organisationer osv. Ung Vänster(nu börjar propgagandan igen :P) är ett fint sätt att få nya vänner på, när jag var aktiv i Ung Vänster träffade jag ett hundratal personer och har fortfarande kontakt med många av dem. Antar att du inte har intresse för politik, men som sagt så finns det många andra ungdomsorganisationer.

 

Usch för ung Vänster! Heja Nsf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

begå självmord, då slipper du höra när dem snackar skit om dig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...