Hoppa till innehåll

Livet Suger...


Rekommendera inlägg

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Do the columbine!

 

Prata med din lärare.

Förövrigt är självmord idiotiskt, men om du nu verkligen vill göra det så ta med dig de som förstört ditt liv till döden. Revenge :)

Att tjalla till en lärare på min skola = självmord...

Snacka med dem ist och skaffa någon mobbad kompis XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gör vad du vill det är ditt liv

Om en kompis eller syskon eller whatever skulle fråga om det var ok för dig att han/hon skulle ta livet av sig, skulle du svara så då?

 

OnT: skit i din "kompis". skaffa andra polare. börja med en sport eller vadsomhelst, kan vara ganska lätt att träffa nya kompisar då.

Redigerat av muqq
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

du har ej kommit till vuxen livet än, kan nog en del om det här... om jag förstår dig rätt så tror din mamma att allt är ditt fel, rätt??

men för h*lvete, stäm skol-jävlen, om du har bett om rektorns hjälp och ingt händer så stämm skol jävlen.

har själv fått några saker om att jag har mordhotat... men jag hade en träsked och skämt hotade xD.

om du tar självmord så är den enda som ångrar sig är din morsa, alla andra kommer ju bara, emo, emo.

ps: funderat på att byta skola och flytta till din pappa (om han är vid livet) eller flytta till någon annan släkting.

ps: skaffa dig ett nytt liv via datan, ingen känner ju dig där och du kan snabbt skaffa polare :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

Ta avstånd från folk i din skola då och visa att du skiter i det, att du är starkare. Speciellt från din vän, du har chansen att sänka henne och visa henne att hon är inget annat än smuts! Du behöver inte slå henne eller göra något skitkomplicerat ta bara avstånd från henne så kommer hon komma på sig själv förr eller senare. Om inte nu så kommer hon må jävligt dåligt om ett par år när hon ser dig.

 

Jag skulle aldrig gå till någon j*vla BUP men det får du ju göra om du tycker det känns bättre, jag tyckte också att allt i livet var skit för ett tag sedan. 5-6 år var bara tråkigheter utan riktiga vänner i mitt liv men ensam är stark.

Jag vet vad jag vill uppnå, jag vet vad ett rikt liv innebär, jag ska helt enkelt försöka uppnå en dröm jag har som en gång var verklighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

agera helt laid-back, ge inte tillbaka eller ngt, för då uppmuntrar du dem till att fortsätta, typ. sen kan de vara jäkligt skönt att vara ensam oxå, du kan ju spendera alltid på ngt du tycker är skitkul.

 

din väns förhållande kommer nog spricka snart oxå, haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro mig, dom "kompisar" du har, som känner dig, vet att du inte har mordhotat ngn. Dom håller antagligen bara med för att det är dom som är osäkra och som borde ha ett falskt rykte om sig. Gör som många här säger; och börja om!

Redigerat av Gallardo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...