Hoppa till innehåll

Livet Suger...


Rekommendera inlägg

Tip of the day: Börja lira WoW, då är det skitlätt att strunta i vad alla andra säger... Man går bara omkring och tänker på WoW hela tiden, och sen när man kommer hem så bara sitter man o lirar, snackar med annat intressant folk från runtom Europa och bara slappnar av helt enkelt. Riktigt hett tips, jag hade inte så mycket vänner och det kändes som om hela världen var emot mig, så jag gav WoW en chans och jag fastnade direkt... Men för några veckor sen så har jag hittat nya vänner i vårvädret och då minskar WoWspelandet automatiskt...

 

Och för att upprepa det viktigaste meddelandet i denna tråd: TA INTE SJÄLVMORD!! Ingen vinner nåt på det...

 

Lycka till :D

 

EDIT:

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

begå självmord, då slipper du höra när dem snackar skit om dig

 

Du borde f*n få hård smisk på pungen för att uppmuntra en liten flicka att ta självmord...

Redigerat av NejGear
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tip of the day: Börja lira WoW, då är det skitlätt att strunta i vad alla andra säger... Man går bara omkring och tänker på WoW hela tiden, och sen när man kommer hem så bara sitter man o lirar, snackar med annat intressant folk från runtom Europa och bara slappnar av helt enkelt. Riktigt hett tips, jag hade inte så mycket vänner och det kändes som om hela världen var emot mig, så jag gav WoW en chans och jag fastnade direkt... Men för några veckor sen så har jag hittat nya vänner i vårvädret och då minskar WoWspelandet automatiskt...

 

Och för att upprepa det viktigaste meddelandet i denna tråd: TA INTE SJÄLVMORD!! Ingen vinner nåt på det...

 

Lycka till :D

 

EDIT:

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

begå självmord, då slipper du höra när dem snackar skit om dig

 

Du borde f*n få hård smisk på pungen för att uppmuntra en liten flicka att ta självmord...

 

Tack för tipset, men har redan provat WoW. Körde det ett tag men blev less eftersom jag inte fattar ett piss efter lvl 10 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lätt för er att säga att självmord är idiotiskt om ni inte sitter i samma sits själva.

Hitta vänner från andra håll, såsom diverse klubbar, organisationer osv. Ung Vänster(nu börjar propgagandan igen :P) är ett fint sätt att få nya vänner på, när jag var aktiv i Ung Vänster träffade jag ett hundratal personer och har fortfarande kontakt med många av dem. Antar att du inte har intresse för politik, men som sagt så finns det många andra ungdomsorganisationer.

 

Rödasidorna? Redigerat av IroN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lätt för er att säga att självmord är idiotiskt om ni inte sitter i samma sits själva.

Jag tror att flera här har tänkt på självmord, det inkluderar mig. Det såg som en fin idé då, men om du tar och tänker igenom det noga så finner du nog att det är fel. Lev livet och njut av det. Är någon elak åt dig? Slå in käften på denne. Hitta vänner från andra håll, såsom diverse klubbar, organisationer osv. Ung Vänster(nu börjar propgagandan igen :P) är ett fint sätt att få nya vänner på, när jag var aktiv i Ung Vänster träffade jag ett hundratal personer och har fortfarande kontakt med många av dem. Antar att du inte har intresse för politik, men som sagt så finns det många andra ungdomsorganisationer.

 

Lärde du dej att fajtas där eller?...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Det är lätt för er att säga att självmord är idiotiskt om ni inte sitter i samma sits själva.

Jag tror att flera här har tänkt på självmord, det inkluderar mig. Det såg som en fin idé då, men om du tar och tänker igenom det noga så finner du nog att det är fel. Lev livet och njut av det. Är någon elak åt dig? Slå in käften på denne. Hitta vänner från andra håll, såsom diverse klubbar, organisationer osv. Ung Vänster(nu börjar propgagandan igen :P) är ett fint sätt att få nya vänner på, när jag var aktiv i Ung Vänster träffade jag ett hundratal personer och har fortfarande kontakt med många av dem. Antar att du inte har intresse för politik, men som sagt så finns det många andra ungdomsorganisationer.

 

Lärde du dej att fajtas där eller?...

 

Ung Vänster är en aktivistorganisation som inte stödjer våld. Tyvärr så ser NSF och SMR Ung Vänster som ett hot och slår ner dessa 13-åringar som propagerar emot rasism, med batonger(vad annars?).

 

Förövrigt så tycker jag att vi släpper det, annars kan topic låsas och skaparen behöver hjälp. Om det var något riktigt nödvändigt kan du skicka ett PM eller skriva i gästboksh*lvetet.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

Ja en sak är säker du ska inte ta självmord. Du kan bara koppla bort det som de säger skit i dem bara så brukar jag göra Har de inget vettigare och säga är det inte värt att lyssna på.

 

 

Redigerat av TranceFixi0n
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu suger livet verkligen. Alla snackar skit om mig i skolan. Det går nåt j*vla rykte om att jag har mordhotat en tjej (vilket naturligtvis inte är sant). Folk snackar.

Jag hade en kompis. Hon svek mig. För en kille. Så fort hon blir intresserad av nån kille så skiter hon i mig. Jag är inte värd något. Hon fanns där när jag behövde stöd när jag blev mobbad i skolan. Nu är jag ensam. Ensam mot mobbarna. Morsan förstår ingenting. Tvingar mig bara till BUP där en gammal tant försöker tala förstånd med mig. Att jag visst är värd att leva. Men jag kan inte tro henne. Varför går allt bara gå fel i så fall? Allt jag gör, allt jag säger, det blir fel. Funderar på självmord.

Jag vet inte vad jag förväntar mig att ni ska svara, men det var skönt att få skriva av sig lite, och kanske kommer nån med något vettigt svar på vad jag ska göra.

Du kan börja med att sätta ut en punkt där det behövs. Istället för att sätta ut den efter 2 elr 3 ord. :rolleyes:

Redigerat av iPod
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chany: förstår dig det är faktiskt just nu samma sak för mig nu fasst min mamma håller oxå på att snacka om mig till sina komoisar (jag vet att det inte e klokt men så e det)

 

ta ej själv mord det hjälper inget det sa en av mina kompisar till mig å just nu tänker jag inte så mkt på det.

 

så ett tips: Jag frågade en gång när jag var as deppig en i min klass om nån brudde sig om mig (jag fråga dte på msn)

 

å han sa det gör typ alla..

 

du kan ju alltid testa det.

 

jag lovar det är säkert många som gillar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...