Hoppa till innehåll

Hjälp!

Rekommendera inlägg

Kan man inte göra så att man har alla sina sims 2 inne på datorn

om jag läger in Sims 2 H&M Fashion en dag och nästa dag lägger in Sims 2 Arbetsliv och nästa dag

vill Jag spela sims 2 H&M Fashion och trycker på den fyrkantiga rutan där det står Sims 2 H&M. Men det går inte utan det står: Du har lakt i fel skiva var vänlig läg i Sims 2 Arbetsliv!!!!!!!

Jag behöver svar!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg i Orginalspelet The Sims 2. Sätt på det och gå in på Kvarter när du kommit fram till kvarter, så i vänstra uppe skall det vara 3 stycken symbolar, jag klickar alltid där så kommer man till vilket The Sims 2 spel man vill spela, så bara klickar man å det.

Annars, använd Wiki

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Ja det går det. Fast då kan inte den man låna från inte spela för du är koden upptagen.

Det går faktiskt att låna andras spel, men man får vara försiktig så att det inte är den nyaste expansionen man lånade, för då måste man oftast spela med den skivan! Så är det för mina kompisar iaf... "/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

För mig funkar det inte. Jag lägger i originaldisken (jag har den äldre versionen med 4 skivor) och trycker på mitt senaste installerade expansionpaket (som är "året runt") men då står det att jag ska lägga i The sims 2 året runt! Sen testade jag att trycka på ikonen från grundläggaren, men då stod det att jag kör fel version, kör the sims 2 året runt istället.

Sen till Catgirl! Du kan också bara köra arbetsliv, för då finns h&m redan in-installerat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Båda spelen är installerade, men du behöver inte använda ikonen för H&M längre. Istället stoppar du i skivan till arbetsliv, och båda spelen är fortfarande installerade. Dom "lagras" på varandra.

Ario10: Du ska använda skivan till Året runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag läger in Sims 2 H&M Fashion en dag och nästa dag lägger in Sims 2 Arbetsliv och nästa dag

vill Jag spela sims 2 H&M Fashion och trycker på den fyrkantiga rutan där det står Sims 2 H&M. Men det går inte utan det står: Du har lakt i fel skiva var vänlig läg i Sims 2 Arbetsliv!!!!!!!

Om du spelar med arbetslivs skivan spelar ingen roll. Om du gör det har du både både H&M Fashion och arbetsliv.

Du behöver inte H&M Fashion skivan om du har arbetsliv. Spela på arbetslivs skivan. Du har då både H&M Fashion och arbetsliv då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...