nizze10 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Misshandel, köra som galning, stunts med cykel, leka James Bond :P:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Misshandel, köra som galning, stunts med cykel, leka James Bond :P:PCykel finns inte i GTA IV.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Köra på folk, dem flyger ju hur-som-helst! :). Och att hoppa av bilen när annan bil kör bredvid, man bli påkörd! ;) Annars är allt kull i Grand Theft Auto IV. Man har för lite liv, men helt ok! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Tycker det är bra att man har mindre liv än i San Andreas, där kunde man ju typ springa runt och slå ner beväpnade snubbar med händerna med sina sjuka j*vla combos som ingen kan undvika och man tålde hur mycket som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Döda folk det är det man gör hela tiden så det är roligast på alla gta :P ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 har gta4 redan kommit ut? till vilken konsoll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Xbox 360 och PS3. ------ Tycker det är roligt att typ hoppa på ett hopp med en stor lastbil och landa i vattnet. Annars tycker jag det är väldigt kul att göra uppdrag och ta över korvstånd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Xbox 360 och PS3. ------ Tycker det är roligt att typ hoppa på ett hopp med en stor lastbil och landa i vattnet. Annars tycker jag det är väldigt kul att göra uppdrag och ta över korvstånd. Hur tar du över korvstånden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 1. Du tar upp en pistol och siktar på korvgubben utan att det är några poliser som ser att du har ett vapen. 2. Du ställer dig där korvgubben stog. 3. Du tar upp en korv (LT, LB, RT eller RB(kommer inte ihåg exakt vilken)) 4. Sen ger du korven till nån som vill köpa korv (kommer ej ihåg hur du ger bort korven) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 WTF.. Jag kastade korven på kunden när jag försökte sälja =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 har gta4 redan kommit ut? till vilken konsoll? god morgon... bara så du vet, det är 2008 nu och det finns nåt som heter internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg