YthaN Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hej, jag har just börjat spela Battlefield 2 och jag har typ gått upp 2 grader eller nåt. Men de graderna kommer inte upp i BFHQ. Samma sak med utmärkelser. Snälla hjälp. Vill spela spelet som det ska funka. Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 detta problem har hänt mig med! jag vet tyvärr inte hur man ska göra för att de ska komma upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 De kommer upp efter nån månad. EA kan inte göra ett skit, så de fuckar upp allting som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 dom 2 första rankerna kommer inte fram i bf2 hq... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Det har hänt mig med: jag har spelat i två månader snart och fått medaljer i bl.a pistol skytte men inget visas har typ fått 5-10 utmärkelser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Uppdateringarna sker inte särkilt fort.. Men för mig räcker det om man stänger av och sätter på några gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Spelar du på rankade servrar etc? Det kan nog vara problemet att man __INTE__ spelar på rankade servrar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag spelar på rankande servrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Hänt mig också, spelar på rankade servrar, fått typ 7 medaljer men ingen av dom har visats på bfhq =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ni spelar väl inte på rankade servrar då , det måste vara felet :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag kör på rankade servrar Dom som kör på samma server har nyare vapen och så tex det nya sniper-geväret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Hänt mig också, spelar på rankade servrar, fått typ 7 medaljer men ingen av dom har visats på bfhq =/ Så har det typ blivit för mig med jag har fått midaljer men de kommer inte upp ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg