Median Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 Nån som ska till DH Summer i år? Efter jag var på DH Skellefteå så vill jag tillbaka till DH varje dag O.x Och undrar nu om jag ska till Summer, ändå, även om chansen är ganska liten :P Finns kvar platser i D hallen. Får tjata på min mamma.. Undrar hur det ska gå.... Citera
Lynott Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Har hört att det kommer många brudar dit men det är för långt XD Citera
Median Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Har hört att det kommer många brudar dit men det är för långt XD Står tillochmed på Vad man kanske ska ha med sig för packning sidan på Dreamhacks hemsida, "Kondomer" :P Citera
xiaoxiang Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Har hört att det kommer många brudar dit men det är för långt XD Står tillochmed på Vad man kanske ska ha med sig för packning sidan på Dreamhacks hemsida, "Kondomer" :P Då får du väl slänga med ett pack kondomer då Marcus. Nej men, det är mest nördar där, tjejer och killar som knappast har några vidare aktiva sexliv. Själv ska jag inte dit, har varit där flera gånger förut, och det räckte bra. Riktigt kul dock, bortsett skitungarna, kanske någon gång i framtiden igen. Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 skulle dit, men när biljetterna var ute på marknaden hade jag inga pengar. åker till dh winter istället Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.