MrJesper Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 har ej testat ser kul ut, men det gör iochförsig alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Dom kommer säkert använda den till skateboard :) kanske men man kan inte hoppa på balance boarden-..- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Röstade ja för nöjes skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 lite nöja men kan göra med Wii fit istället för att bara träna! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 lite nöja men kan göra med Wii fit istället för att bara träna! :) Det ser roligt ut på den filmen oxå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Njaee, tror Nintendo har lämpat detta för vuxna ? För asså om jag hade "spelat" et där så hade jag tråkat ut på direkten =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Hehe det var en lite rund person som sa så här " Ska köpa wii fit det är bra för man kan träna måste banta " ;) :P aa men enligt mig så äger det :P såg på reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Röstade Nej etersom tycker att det är slöseri på pengar, 1000kr. Väntar annars till dom sänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Japp det är alldeles för dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Har testat det, inte så märkvärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag valde nej.. definitivt. ska jag träna finns det mycket roligare sätt, plus tv-spel finns det 100 gånger roligare spel så varför ens köpa det av någon av de anledningarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 tog NEJ det är typ likadant som wiisports Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.